Ua
Ua

Гарантія

Гарантія на меблі , придбані в нашому магазині, становить 18 місяців з моменту отримання товару за умови правильної експлуатації товару.

Наш інтернет-магазин не виписує гарантійних талонів!

Гарантійним талоном є будь-який документ із печаткою фабрики (переданий Вам окремо, вкладений при упаковці виробу, приклеєний до пачки, приклеєний до внутрішнього корпусу виробу).

Протягом гарантійного терміну безкоштовно усуваються виробничі дефекти, а якщо неможливо усунути дефект - замінюються деталі.

При отриманні меблів Покупець повинен перевірити товар щодо цілісності.

При самостійному складанні меблів покупцем необхідно перевірити деталі на наявність шлюбу (сколів, подряпин). При виявленні шлюбу – зберегти упаковку, призупинити складання, т.к. деталі меблів зі слідами збирання поверненню та обміну не підлягають.

Гарантія анулюється за умови, якщо частина, що замінюється, вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був вкручений гвинт або прорізаний отвір. При виявленні шлюбу повідомте до відділу рекламації (телефоном, вказаним на сайті).

Зберігайте до кінця гарантійного терміну бланк замовлення або іншу супровідну документацію.

У разі недотримання вищезгаданих вимог, претензії щодо товару не приймаються.

Ушкодження, що виникли внаслідок неправильного складання (самостійно покупцем), доставки та підйому (самостійно покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.

Терміни виконання робіт із рекламації, неповної комплектації обумовлюються додатково.

Гарантія не поширюється на меблі:

  1. Якщо відсутній документ, що підтверджує покупку в нашому магазині та паспорти виробу
  2. Якщо пошкодження меблів сталося через непередбачені обставини (стихійне лихо, пожежа, побутові фактори та інші форс-мажорні ситуації);
  3. Якщо меблі використовують із порушенням правил експлуатації;
  4. При перевищенні максимальних навантажень;
  5. Меблі пошкоджені внаслідок дій Покупця, домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, а також з ознаками недбалої експлуатації;
  6. Змінено конструкцію виробу або комплектуючих Покупцем;
  7. Вийшов гарантійний термін;
  8. Якщо присутні дефекти, які були повідомлені або відомі покупцеві до покупки та через які покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, за якими на меблі було знижено ціну реалізації.

Повернення та обмін товару

Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача» Ви маєте право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після покупки за дотриманням таких умов:

  • Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який був у вживанні і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших ушкоджень.
  • Товар не збирався та не монтувався, а також збережений його товарний вигляд.
  • Збережено цілістю упаковка товару та всі її компоненти.
  • Збережено комплектацію товару, ярлики, інструкції та заводське маркування.
  • Пред'явлено товарний чек або накладну, що підтверджує факт покупки товару у нашому магазині. Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки та оплачується покупцем.

Товари, які виготовлені або доставлені на індивідуальне замовлення, поверненню не підлягають! (Додаток № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172).

Поверненню не підлягають такі товари:

  • матраци
  • подушки, наматрацники (пір'яно-пухові вироби, білизна постільна)
  • товари, які виготовлялися на індивідуальне замовлення: меблі з вибором тканини, корпусні меблі нестандартних розмірів тощо.

При отриманні товару:

Незалежно від обраного Вами способу доставки є кілька обов'язкових дій, які потрібно виконати при отриманні товару перед тим, як поставити підпис прийняття доставки на накладній:

  1. бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику;
  2. Оглянути зовнішній вигляд та цілісність заводського пакування;
  3. Оглянути всі скляні елементи (зокрема і дзеркала) щодо цілісності (сколи, тріщини, подряпини тощо);
  4. Оглянути всі фасади на предмет різних дефектів (подряпини, сколи тощо);
  5. Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість тощо. згідно бланку замовлення. Заміна вищезгаданих деталей після прийняття товару (меблів) відбувається за рахунок замовника;
  6. Зберегти усі документи, надані Вам нашою компанією.

Тільки після того, як ви переконалися у належній якості та стані доставлених виробів, підписуйте документи про прийняття доставки. В іншому випадку радимо зв'язатися з нами по телефону, вказаному на сайті, і ми допоможемо вирішити проблему.

Самовивіз

Товар (меблі), яким здійснюється самовивіз - цілісність такого перевіряється нашому складі у присутності зав. складом, а деталі, які стали непридатними в процесі доставки та підйому не співробітниками нашої фірми, безкоштовній заміні не підлягають.