Доставка по м. Дніпро здійснюється щодня з 9.00 до 19.00, нд - вихідний.
Вартість доставки, занесення та складання обговорюється з менеджером при оформленні замовлення.
У нас можливі такі форми оплати:
Оплата готівкою.
Оплата провадиться готівкою у гривні. Дану оплату Ви можете здійснити у будь-якому з наших магазинів, адреси яких вказані у розділі контакти .
Безготівковий розрахунок.
Оплата провадиться безготівковим банківським переказом після надання менеджером компанії рахунку-фактури з переліком замовленого Вами товару. Наданий Вам рахунок дійсний 3 банківські дні. Ця форма оплати здійснюється фізичними та юридичними особами.
Кредит та розстрочка.
Можливість придбати необхідний Вам товар саме в той момент, коли він необхідний, не чекаючи, поки буде накопичено необхідну кількість коштів.
Докладніше...
Умови доставки по Україні
Доставка здійснюється транспортними компаніями України, зокрема Новою поштою після 50% передоплати.
Також Ви можете скористатись послугою післяплати від компанії Нова пошта . У цьому випадку Вам потрібно буде сплатити 50% вартості товару, а решту грошей заплатити при отриманні. При цьому потрібно буде заплатити за Нову Пошту за цю послугу додатково. При відмові клієнта від відправленого післяплатою замовлення, 50% передоплати підуть на покриття транспортних витрат з повернення цього замовлення.
Зробити замовлення у нас дуже легко – потрібно тільки заповнити форму, а це займає лише пару хвилин часу. Вкажіть своє ім'я та прізвище, e-mail та контактний телефон, не забудьте написати своє місто. Якщо ви не будете особисто отримувати меблі, впишіть ПІБ тієї людини, яка це зробить. Пам'ятайте: заповнена форма - запорука доставки без проблем та складнощів.
Нюанси доставки: на що звернути увагу
- При оформленні замовлення уважно робіть вибір "Спосіб доставки"; та "Спосіб оплати". Правильний вибір цих пунктів допоможе правильно та швидко обробити Ваше замовлення.
- На сайті Нової пошти можна обрати найбільш відповідне відділення.
- Як тільки товар відвантажується та оформляється на складі Нової пошти, Вам надсилається смс-повідомлення з номером декларації на вказаний номер мобільного телефону.
- Увага! Послуги Нової пошти необхідно оплачувати окремо – вони не входять у вартість меблів та розраховуються в індивідуальному порядку, залежно від габаритів, ваги, дальності та способу доставки вантажу.
- Сплатити послуги Нової пошти потрібно буде в момент отримання замовлення – віддати гроші можна безпосередньо представнику кур'єрської служби, або сплатити до каси.
- Дуже ретельно перевіряйте та акуратно розкривайте упаковки при отриманні. Якщо у вас є претензії до її виду чи стану, ОБОВ'ЯЗКОВО складіть акт зі співробітником або кур'єром компанії.
Також можлива доставка по Україні іншими компаніями за бажанням покупця. Умови доставки у разі додатково обумовлюються з менеджером.
Прийом товару покупцем на Новій Пошті
Якщо Ви оформили замовлення післяплатою, то при отриманні замовлення передайте кур'єру залишок суми (у разі доставки на Вашу адресу), або сплатіть залишок до каси служби доставки (у разі доставки на відділення Нової Пошти).
При отриманні замовлення:
- перевірте відповідно до артикулів та кількості товару замовлення
- переконайтеся у відсутності видимих пошкоджень або слідів розкриття упаковки товарів
До моменту прийому Вами замовлених товарів від служби доставки, відповідальність за їх цілісність та безпеку на 100% несе служба доставки. У разі виявлення пошкоджень упаковки, що призвели до пошкодження товару, вимагайте у представника служби доставки складання відповідного акта (Акт приймання-передачі).
Ми не зможемо прийняти претензії щодо пошкоджень товару, якщо він вже був прийнятий від служби доставки без претензій.
При адресній доставці замовлення, якщо замовлення габаритне/крихке, і знаходиться в захисному дерев'яному обрешітку, обов'язково оглядайте отримані товари, знявши
решетування. Оскільки кур'єри Нової Пошти не зобов'язані здійснювати розбирання решетування, рекомендуємо передбачити даний момент і запастися інструментом для розтину (викрутка, пасатижі).
При отриманні замовлення на відділення Нової Пошти співробітники відділення зобов'язані допомогти Вам зняти лати для огляду товару. Огляд проводиться тільки у присутності співробітника Нової Пошти.
Без проведення процедури огляду Ви ризикуєте не помітити можливі механічні пошкодження, отримані під час транспортування.
ВАЖЛИВО:
У момент отримання замовлення від служби доставки при виявленні пошкоджень товару Ви можете відмовитися від отримання замовлення.
У такому разі обов'язково складається Акт приймання-передачі (бланк надається співробітником Нової Пошти), із зазначенням причин відмови (детально описуються ушкодження). Для прискорення процедури повернення або повторного замовлення ми просимо Вас обов'язково робити детальні фото пошкоджень та надсилати нам на адресу krayinamebliv@gmail.com